Μετά την επιτυχημένη πιλοτική λειτουργία του συστήματος απομακρυσμένης διάγνωσης που υλοποίησε η Wizz για την Bosch Truck & Car Service Κατσίκης – Σαββόπουλος, σειρά είχε η αναβάθμιση του κινητού συνεργείου διάγνωσης και επισκευής βαρέων οχημάτων με αντίστοιχη τεχνολογία.

H Bosch Truck & Car Service Κατσίκης – Σαββόπουλος είναι το μεγαλύτερο εξουσιοδοτημένο κέντρο επισκευών βαρέων οχημάτων της Bosch στην Ελλάδα και εξυπηρετεί δεκάδες μικρότερες μονάδες επισκευής βαρέων οχημάτων στην Αττική και την Αθήνα. Η αντιμετώπιση περιστατικών σε βαρέα οχήματα νέας γενιάς επιβάλλει την ηλεκτρονική διάγνωση, και συχνά απαιτείται η μετάβαση εκπαιδευμένων διαγνωστών της εταιρείας σε απομακρυσμένα σημεία για επιτόπια διάγνωση και παροχή συμβουλών.

Οι κορυφαίες στο χώρο της διαφήμισης μέσων περιφέρειας, Διαδικτύου και εναλλακτικών μέσων, εταιρείες Ίνκαμ ΕΠΕ και MediaConnection ΑΕ ανέθεσαν στη Wizz την διαχείριση του εννιαίου τμήματος Πληροφορικής που εξυπηρετεί τα συστεγαζόμενα γραφεία τους.

H Feelgood Entertainment, εταιρεία κινηματογραφικής διανομής, οικιακής ψυχαγωγίας και παραγωγής ήχου και εικόνας, επέλεξε για τα νέα της γραφεία τη λύση VoIP τηλεφωνίας της Wizz.

Τη λύση WizzEngines iPBX™ Business επέλεξε η Bosch Truck & Car Service Κατσίκης-Σαββόπουλος, το μεγαλύτερο εξουσιοδοτημένο κέντρο επισκευών βαρέων οχημάτων της Bosch στην Ελλάδα, για τις τηλεπικοινωνιακές της ανάγκες.

Η Sparks Consulting, εταιρεία ανάπτυξης εξειδικευμένων εφαρμογών ERP, επέλεξε το VoIP τηλεφωνικό κέντρο WizzEngines iPBX™, έκδοση Business, το οποίο εξοπλίστηκε με σύστημα καταγραφής κλήσεων σε σκληρό δίσκο για τον έλεγχο ποιότητας των υπηρεσιών υποστήριξης της εταιρείας.